Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Creative Commons

Imádok agyalni dolgokon, még akkor is, ha hülyeségek sülnek ki belőle...


CC logo.png

Alsó, de milyen?

2013.08.17. 13:00 :: Fege

Neked melyik fazon jön be?
 

Gondolkodtam már azon, hogy mi lenne, ha nem is viselnék alsót. Aztán elvetettem az ötletet, mert valahogy kényelmetlenül érezném magam nélküle. Plusz, a baromi szép test is követelmény ahhoz, hogy bátran merjek utcára lépni alsó nélkül. Mert ha véletlenül lecsusszanna rólam nyilvános helyen a gatya, akkor csak abban az esetben nem érezném magam kényelmetlenül - egy szál faszban -, ha kurva jól néznék ki. De ez az állapot még várat magára ;)

Nem mellesleg egy alsógatyó brutál szexi tud lenni. Már csak az a kérdés, hogy melyik típusú? Szerintem tök mindegy milyet hordasz, van akinek emez áll jól, van akinek meg amaz. Más kérdés, hogy nem feltétlenül találjuk meg egy adott típusban a nagyon szexi, és a nagyon kényelmes viseletet. Például lehet, hogy egy jó feszes darab kiemeli a rudadat, de kényelmetlenül érzed magad benne hosszútávon.

Hallottátok már azt a városi legendát, hogy feszülős boxert csak az hord, akinek kicsi pöcse van? Állítólag azért csak kispöcsűek hordják, mert őket kurvára zavarja, ha egy laza boxerben a szerszámuk ide-oda himbálódzik. Na, de kérdem én: ha kicsi a pöcsük, akkor mi himbi-limbizik ott? Mert szerintem akkor alig lóg le valami... Aztán még ott van az is, hogy amikor általánosba jártam, akkor még a lányok is azon a véleményen voltak, hogy csak a buzik hordanak szoros alsót (trunks). Mindegy, ezeket a baromságokat sosem fogom megérteni.

Sok vita folyik arról, hogy melyik típus a legegészségesebb, de nyugodjatok meg, ezt a kérdést nem én fogom eldönteni. Szerintem mindenki hordja azt, amit a legjobban szeret. Most azért leírom gyorsan, hogy mik a leggyakrabban felmerülő vádak a különböző típusok ellen.

#1 Normál boxer (Boxer short) Ide-oda leng benne a készlet, és az alsógatya nélküli létnél is rosszabb, mert bevághat a farpofák közé. Nem védi a heréket egy esetleges ütéstől. (Viszont ez utóbbi megállapítást mindig idiótaságnak gondoltam. Szerintetek egy szoros alsó jobban véd? Szerintem nem, mert az meg inkább egy helyre tereli a lényeget, ami célzottabb és fájdalmasabb végkifejletet eredményezhet egy esetleges becsapódásnál. :)

#2 Feszes boxer (Trunks) Megszámlálhatatlan alfaja létezik, de legtöbbször a zárójelben lévő típusra értjük. Ennél a típusnál a leggyakoribb ellenérv, hogy elszoríthatja a combban haladó ereket, így keringési zavarokat okozhat. Ezen felül a heréket hozzászoríthatja a testhez, ami nagyon meleg környezetben nem képes funkciója szerint eltávolodni attól. Ez súlyosabb esetekben nemzésképtelenséget is okozhat, például akkor, ha valaki eleve kevesebb számú életképes spermiummal rendelkezik.

#3 Fecske (Briefs) Hasonló a trunkshoz, viszont itt nem áll fent vérkeringési problémák okozásának veszélye. Idősebb (?!?) urológusok előszeretettel ajánlják ezt a fajta alsót.

#4 Tanga Mindenki szerint a legrosszabb választás. Ennél nem csak, hogy megeshet, hogy a seggedbe vág, hanem kötelező velejárója a viselésének. Ez csupán sexy time-hoz ideális, nem ajánlható mindennapi viseletként.

Többen úgy foglalnak állást, hogy a feszes alsó, a jó alsó. Én ezzel nem értek egyet, viszont szerintem is vadítóan tud kinézni benne nagyon sok srác. Esetemben a normál boxer játszik, mert nem érzem magam bezárva, ha az van rajtam. Viszont újabban rákaptam a trunks típusra is, így úgy látom egy kemény csata fog kialakulni a két típus között. Aztán majd meglátom melyikük tud többet nyújtani számomra. :)

2 komment

Címkék: Cikkek Tippek Alsók

A bejegyzés trackback címe:

https://fege.blog.hu/api/trackback/id/tr735452847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zold.fulu 2013.08.17. 15:38:38

Akkor én, mint állandó hívatlan olvasó fejtem ki erről a véleményemet.

Ismerek valakit (nem, nem én vagyok :P) aki odáig van és gyűjti a különböző alsókat, de csak a feszes fazonút. Én eleinte és talán még most is iszonyú sznobizmusnak tartottam. Kb. olyan, mint azok a divatkövetők, akiket manapság metroszexuálisoknak hívunk. Tőlem ez elég távol áll, sok ellenérzés volt ezzel kapcsolatban bennem. Azóta annyit finomodott az álláspontom, hogy ez csak az igényesség egyik jele lehet. Ami attól persze még lehet sznobizmus, amitől hányok.

Szerintem hülyeség, sőt egyenesen cáfolni tudom, hogy a kis farkúak hordanak feszesebb alsókat. Ez tényleg csak egy urban legend.

A két típust összevetve, ami közt te is gondolkodsz, szerintem egyértelmű lehet a választás. Az egyik esetben "csak" kényelmetlenség, míg a másik esetben konkrét egészségügyi következménye is lehet.

Egyébként minden fajtából meglehetősen vadító alsókat dobnak piacra. Én viszont sajátosan állok ehhez a kérdéshez is. Ez jelenleg nem aktuális kérdés, hiszen én nem látom másokét - bár ne mászkálnának olyanok, akiknek a fél valaga kint van - és ők sem látják az enyémet. Majd ha ez változik, változni fognak a szokásaim is. Addig viszont kivárok az alsónadrágjaim lecserélésével.

Fege 2013.08.18. 19:29:11

@zold.fulu: Régen olvastam valakitől, hogy megfigyelhető egy trend a férfiak alsó hordási szokásainál. Gyerekkorban fecskét kapnunk, majd tinédzserként inkább a laza boxert preferáljuk, 25-30 éves korunk környékén pedig váltunk feszesre.

Kivételek mindig vannak, de ez a leggyakoribb folyamat, amin a legtöbb férfi átesik. Lehet én is ebbe a folyamatba estem, mert tényleg illik rám a leírás. De hogy tényleg váltok feszesre az még nem biztos. Majd meglátom :)
süti beállítások módosítása