Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Creative Commons

Imádok agyalni dolgokon, még akkor is, ha hülyeségek sülnek ki belőle...


CC logo.png

A neten annyi hülye van...

2013.09.11. 10:00 :: Fege

Köztük én is.

Szerintem engedélyhez kellene kötni az internet használatot. Egy külön órát bevezetni a suliban (a sok szarság helyett), ahol a megfelelő (technikai, szociális) ismeretek elsajátítása nélkül nem kapnánk engedélyt a világháló használatához. Mondjuk szavazni is szavazhat bárki... Mindegy.

Észrevettétek a különböző fórumokon a sok idiótát, akik egy értelmes mondatot nem tudnak magukból kipréselni?! Én igen. Persze nem azt mondom, hogy én aztán baromi helyesen tudok írni, de nagyjából próbálom magam úgy kifejezni (az elfogadott formulák által), hogy az könnyen érthető legyen. Van a mondatnak eleje és vége, ismerem az írásjeleket, és többnyire indokolt mennyiségben használom őket, stb... De azok akik az alábbi hozzászóláshoz hasonlót generálnak, minek élnek?

szopatnék nagy faszal(min.18 cm) rendelkező fiatal srácot budán helyem nincs szal az irjon aki min fél órára tud helyet.nyilvanos wcben nem csinalom ha erdekkellek irj a szopatnalakhalennehelyem kukac szolgaltato pont hu

- rögtönzött index fórum hozzászóló

De nem csak index fórumon vannak ilyenek. Egyszerűen mindenhol ott vannak, és nem csak hazánkat sújtja ez a degeneráció, hanem külföldi fórumokon is látni ilyen szintű zagyvaságokat. Néha az az érzésem, hogy a Skynet (a.k.a. Google) kezd öntudatra ébredni és gyermeteg lelke így szopatja halálra a valódi kommunikációra éhes embereket. Civilizációnk lebombázása előtt még trollkodik egy kicsit.

Arról ne is beszéljünk, hogy rengeteg olyan idióta van, aki nem érdemli meg, hogy egy internetes közösség vezetője (admin) legyen. De ezt a történetet személyes okok miatt megtartom magamnak. Egyszer úgyis kipusztulnak onnan az oldal vezetői!

4 komment

Címkék: Cikkek Világ

A bejegyzés trackback címe:

https://fege.blog.hu/api/trackback/id/tr295445590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zold.fulu 2013.09.12. 14:39:24

Úgy érzem, hogy a feltett kérdést - miért élnek? - már meg is válaszoltad. Én ezen egyszerűen tovább lépek. Bölcsész szakosként persze "hivatalból" szúrja a szememet sok minden, de hát no. A tökéletesség nem feltétel. Ha nagy farokkal szopatna (minimum 18 centis legyen!) akkor tegye meg, próbáljon szerencsét. Én ehhez sok sikert, erőt és kitartást kívánok. Meg egy balekot...

Szóval ismerjük a klasszikus Dolák-Saly hirdetést...

"Én egy özvegyen maradt, hivatásának élő, káros szenvedélyektől tartózkodó, komoly, tudományos munkát végző egyetemi professzor vagyok. Keresem azt a zenét szerető, természetet kedvelő, színházba járó, romantikus lelkű, intelligens, művelt, kedves hölgyet, aki leszopna. "

www.youtube.com/watch?v=y1GYRTwFbS0

Így is lehet, de azt hiszem a célcsoportot nehezebb megszólítani ezzel. Valójában pedig az ilyen emberek szerintem marketing zsenik. Mert meg is fogják találni a saját igényüknek megfelelő ipsét. Mi ez, ha nem a tökéletes marketing?!
De elemezgethetnénk még sok szempontból...
A nyelvtantól, nyelvhelyességtől eltekintve elég jó üzenet ez. Benne van, hogy kit, mire, hol és mennyi időre. A többi részletezése meg megy privátban.
VAGY
A modern infokommunikációs eszközök hatása a nyelvre c. nyelvtan érettségi tétel felmondása is itt aktuális.
VAGY
még sok minden más... :P

Félve mondom ki, mert szeretnék abban hinni, hogy ez nem igaz, de attól tartok ez műfaji sajátosság lett. Mert valljuk be, tényleg elég nehéz írni és főleg elhinni, ha valaki csak szopatna, de ezt értelmesen tenné. Pedig könnyen elképzelhető, hogy ilyen is van. Na ő kerül versenyhátrányba a fenti ürgével szemben...

De kezdek szétszóródni. Szívesen folytatnám, de most ennyi voltam. Sorry, hogy mindig én írok... :D

Dave Semen 2013.09.12. 14:39:30

És itt van még egy hülye: szerény személyem! :D

De tényleg: ha valaki arra nem igényes, mit és hogyan ír le, egyáltalán bármi másban az lehet? Kötve hiszem. Az ilyenek szépen éljék ki egymással a vágyaikat, az ő szintjükön biztos bőven elég ez is.

Nyugi Fege, Nálad nincs ezzel semmi probléma, látjuk, hogy törekszel! ;)

Talán nem a Skynet van a dolog mögött. :D
Mindig is tele volt a világ hülyékkel, csak mostanában egyre többnek van internet-hozzáférése, és így tudomást szerzünk a létezésükről. :D
Ha meg mégis automata, és hamarosan vége a világnak, jobb lesz, ha összeszedjük magunkat, és mielőbb letudjuk a bakancslistát! :D

Fege 2013.09.15. 21:30:38

@zold.fulu: Én kb. 4 éve ott adtam fel végleg, amikor egy bolgot olvastam, és feltűnt, hogy a tisztelt szerző (Innen is csókoltatom!) a mondat végét és a következő elejét egybefolyatja. Tehát, a pont után szóköz nélkül egyből következett a soronkövetkező mondat első betűje.

Finoman megkérdeztem, hogy miért alkalmazza ezt a nevetségesen szánalmas szövegképet. Erre azt válaszolta, hogy ez megkönnyíti az olvasást, és különben is a blogokon ez a bevett szokás. És a többszáz éve honos íráskép/mód az semmi. Nem szoktam sűrűn agyfaszt kapni a helytelen írástól, de, ha valaki szándékosan faszfej, attól agyérgörcs közeli állapotba kerülök.

Fege 2013.09.15. 21:32:06

@Dave Semen: Rövidül a lista, Pista! Nézdd csak meg a mailjeidet ;P
süti beállítások módosítása