Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Creative Commons

Imádok agyalni dolgokon, még akkor is, ha hülyeségek sülnek ki belőle...


CC logo.png

A meleg szőr

2013.09.18. 10:10 :: Fege

A legtöbb férfiú napjainkban elítéli a testszőrt, de miért?
 

Van egy kozmetikus ismerősöm, aki rengeteg heteró pasit szokott gyantázni, lézerezni, kinek mi a kívánalma. A teljes(!) testfelületükön.

Hogy mi van? Igényesség, "metrózás", vagy valami teljesen más? Fogalmam sincs, de engem egyre jobban aggaszt a dolog. Miért akar egy férfi teljesen megszabadulni a szőrzetétől? Talán azért nem tudom megérteni, mert még borotválkozni is utálok. Bár, amikor elér egy pontot a szőrzetem nagysága, azért én is rendbe szoktam magam tenni a kényes, és alapvető területeken. De a kezemen, hasamon, lábaimon, fejemen megtartom a szőrt.

Egy férfi ettől (is) férfi. Néha tök kiábrándító tud lenni egy teljesen csupasz férfitest. Szokták is volt mondani a teljesen csupasz srácokra, hogy meztelencsigusz effekt. Tényleg az. De miért írok erről? Mert az egészben az a vicc, hogy nem csak melegek élnek vele. Echte heteró kollégáink is előszeretettel csupaszít(tat)ják magukat, akik közül sokan azt mondják, hogy a barátnőjük miatt teszik ezt. Ne haragudjanak meg a kedves hölgy olvasók, de az ilyen nőket jól pofánvágnám. Miért kell teljesen kiheréltetni a fiúkat? Eszem megáll...

Konklúziót ne várjatok, nem lesz.

1 komment

Címkék: Cikkek Világ Hetero

A bejegyzés trackback címe:

https://fege.blog.hu/api/trackback/id/tr995456822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave Semen 2013.09.23. 20:14:21

A teljes csupaszítás számomra is érthetetlen. Kurvára nem tartom férfiasnak, tök mindegy, hogy hetero vagy homo az illető.
Láttam olyan képeket, hogy csak a tag farka körül folt fullosan borotválva, de a hasa meg a combja meg szőrös volt. Na mondom Te aztán igényes vagy magadra! :D
Nem azt mondom, némi karbantartási munkálatokat én is végzek magamon, de szerintem nem szexi, ha teljes s csupaszítás, főleg fanszőrzetet illetően.
Mondjuk ha a hátamon lenne fullos bunda, azt biztos leszedetném, de az egy másik kategória azért. :D

Annyira gyűlölök borotválkozni, hogy sokszor kívántam már, hogy bárcsak indiánnak születtem volna... :DD
süti beállítások módosítása