Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Creative Commons

Imádok agyalni dolgokon, még akkor is, ha hülyeségek sülnek ki belőle...


CC logo.png

Dad, I'm gay...

2013.08.14. 13:30 :: Fege

Na, mi az, amit minden apa hallani szeretne? Hát, hogy a fia homokos...
 

Persze csak vicceltem. De miért is ne lehetne, ha egyszer a szülőknek a gyermekük jóléte a legfontosabb? Ezerszer végigrágott téma következik, már megint.

Egy rövid történet kezdetnek. Néhány hónappal ezelőtt, egyik ismerősöm újságolta nekem a hírt, hogy kiderült valami emberke fiáról, hogy meleg. (Az ismerősöm már ötvenéves, van családja és tudja, hogy meleg vagyok.) Izgatottan mesélte, hogy a férfi most milyen szarul érezheti magát, hogy a fiáról kiderült, hogy meleg. Kérdeztem, hogy miért? Aztán érkezett is a válasz, hogy az apuka régebben a "falu bikája" volt, és senki nem gondolta volna, hogy meleg fiúval áldja meg a sors.

Az ilyen szintű gyökereket nagyon utálom. Nem az ismerősömet, ő helyén tudja kezelni a dolgot, hanem azokat, akik a "falu bikája" dologgal jönnek! Tudjátok mit? Az ilyen szülő igen is megérdemli, hogy egy kicsit másképp kezdje el látni a világot! Miért lenne a fiának kötelessége a csajok után kajtatnia? Csak mert a fater is nagy nőcsábász volt? És mi van, ha a fiú ugyanolyan Casanova, csak éppen a fiúk társaságában? Örülni kell ennek is :)

Tudom, egy szülőnek nehéz lehet feldolgoznia, hogy a gyermeke meleg. Nem csak a környezetének reakcióitól kell majd tartania, hanem szembe kell néznie azzal is, hogy esetleg nem lesz unokája. Nehéz lehet, de nem lehetetlen megbirkózni a dologgal. Egyszerűen csak legyen büszke minden szülő arra, akit felneveltek!

Eszembe jutott, hogy velem mi a helyzet ezen a téren. Én még nem mondtam el a szüleimnek, és a tesómnak sem. Egész egyszerűen még én nem vagyok rá felkészülve. Ha majd eljön az ideje, akkor természetesen elmondom nekik, de az nem most lesz. Valahogy nem hiányzik a nyavalygás, meg a győzködés, hogy de minden rendben lesz. Plusz, valószínűleg nem is tudnák magukban tartani, és a környéken mindenki rólam beszélne. Nekem az meg kurvára nem hiányzik, hogy az IQ betyár csőcselék felettem ítélkezzen, a maga kis hülye világnézetével.

3 komment

Címkék: Történet

A bejegyzés trackback címe:

https://fege.blog.hu/api/trackback/id/tr815439114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave Semen 2013.08.24. 16:22:18

Témába vágó érdekes eset történt tegnap este a baráti körömben.
Igen mélyen szántó beszélgetésbe merültünk, kivel mi lesz, hogy lesz a jövőben, családi és munkahelyi viszonyok feszegetése, stb.
Két jelenlévő barátomnak is nemrég született kisfia (4 és 5 hónaposak most), egyszer csak ebbe az irányba terelődött a téma, hogy mi lesz, ha a gyerek ne adj isten a saját neméhez vonzódik majd.
Büszke vagyok rájuk, hiszen viszonylag gyorsan és nagy egyetértésben mindkét apuka arra a következtetésre jutott, hogy ez önmagában semmilyen problémát nem okoz, a lényeg, hogy boldog legyen. Csak annyi a 'kikötés', hogy akkor is legalább 2 gyereket fogadjanak majd örökbe, így vagy úgy, de nagyszülőnek mindenképp lenni kell. :)
Mindenesetre örömteli, hogy ezt a kérdést is már ilyenkor sikerült rendezni, és el is hiszem, hogy ha így alakul, nem lesz belőle probléma.

Egyébként hivatalosan rólam sem tudják, hogy érdekelnek a fiúk is, csak egy gyerekkori barátomnak mondtam el, hogy biszex vagyok, nem volt könnyű, de azóta jobban érzem magam. Főleg, mert akkor ő is bevallotta, hogy neki is volt már dolga srácokkal. :)

Érdekes az élet, na. :D

Fege 2013.08.24. 19:13:21

@Dave Semen: :) Amikor az én baráti körömben szokott ilyen jellegű kérdés néhanapján felmerülni, akkor nálunk is hasonló gondolatok látnak napvilágot. Olyankor hálát adok az égnek, hogy normális emberekkel vagyok körülvéve.

Lehet, hogy a jövőben egyre elfogadottabb lesz a kíváncsiság. Senki sem fog fennakadni azon, ha valaki kipróbálta már azonos neművel. Talán végre mindenki felfogja, hogy mindannyiunkban van egyfajta "én kereső" ösztön, ami így nyilvánul meg.

Dave Semen 2013.08.27. 20:13:33

@Fege: Igen, jó lenne, ha visszatérne az a korszak az emberiség életében, amikor gond nélkül lehet bárkinek bármilyen szexuális orientáltsága, és nem ez határozza meg és skatulyázza be egyből az embert. Még nem ott vagyunk (főleg ma Magyarországon), de remélhetőleg haladunk! :)

Velem is sokszor előfordul, hogy hálás vagyok és szerencsésnek mondhatom magam azért, hogy vannak barátaim. Az meg, hogy 'normálisak', külön jó! :) Bár hasonlóan hülyének is lenniük kell! :D Tényleg jó dolog, ha az embert a megfelelő egyedek veszik körül.

Sajnos munkám során találkoztam olyan emberekkel is, akiknek nincsenek barátai, és ez alapvetően meg is határozza egy illető személyiségét, nyitottságát a világra, stb. Nem igazán tudtam sajnos segíteni ezen (már az én alapvetően pozitív hozzáállásomon kívül), szar lehet, ha nem jön össze...

Mr. Clay is nagyon jól megmondta:
"Friendship is the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything."

Tényleg örülök, hogy ezt már nem kell megtanulnom. :)
süti beállítások módosítása