Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Creative Commons

Imádok agyalni dolgokon, még akkor is, ha hülyeségek sülnek ki belőle...


CC logo.png

Legeltesd a szemed - Hétfőt, everyone!

2013.08.19. 07:07 :: Fege

tumblr_mqkeptl1be1qzx74yo1_1280_1376304912.jpg_683x1029

Itt az ideje, hogy kibújj az ágyból, felemeld a segged és ismerkedj! Sok sikert hozzá! ;)

4 komment

Címkék: Ismerkedés Legeltesd a szemed Srácok

A bejegyzés trackback címe:

https://fege.blog.hu/api/trackback/id/tr415457555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zold.fulu 2013.08.19. 23:14:25

Hehe, pont ma láttam legalább 3 meleg párt (elég helyesek voltak és elég egyértelmű is volt :P) meg egy másik hasonszőrű barátunkat, ő egy lánnyal volt. A bátyám csak felém fordult és annyit kérdezett: ugye te nem leszel ilyen? :D

Én csak vigyorogtam, az illető ugyanis egy tipikus, passzív, aki mutogat, kicsit affektál és hozzá még egy picit rázza is magát. :P

Szóval... a mai napra nekem ki jutott a fenti képhez hasonló látványból... :P Élvezem az előnyét annak, hogy dioptriás a napszemüvegem és nem látják, merre vetődik a szemem. Ha ez már ismerkedésnek számít... :D (van egy tippem, hogy nem... :D) De akkor majd holnap az ünnepi forgatagban! :P

Fege 2013.08.19. 23:18:19

@zold.fulu: :D Hehh, fasza! ;)

Reméljük, hogy a holnap termékenyebb nap lesz :)))

zold.fulu 2013.08.22. 11:56:05

@Fege: Őszinte legyek? Nem ezt tartanám termékenyebbnek... Itt most nem kell semmi rosszra gondolni, csak bizony az emberi kapcsolatok nem merülnek ki a nyálcsorgatásban meg a szemezésben...

Fege 2013.08.24. 19:07:16

@zold.fulu: Termékenyebb nap alatt azt értettem, hogy végre tovább jutsz egy egyszerű szemezésnél.

Soha nem állítottam, hogy a nyálcsorgatás, vagy szemezés egyenlő lenne az emberi kapcsolat fogalmával :)
süti beállítások módosítása