Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Creative Commons

Imádok agyalni dolgokon, még akkor is, ha hülyeségek sülnek ki belőle...


CC logo.png

Hetero barátokra gerjedsz?

2013.08.28. 12:30 :: Fege

Nem, ha nem adnak rá különösebb okot. Új ismerősnél előfordul, hogy jól megnézem magamnak "úgy" is, de ha jobban megismerkedünk, és tuti nem lehet semmi közöttünk, akkor beza már nem érdekel.

Fogalmam sincs miért félnek a hetero srácok, hogy ha buzi van körülöttük. Mert hát ugye azt hiszik, hogy szívünk szerint jól megmártanánk bennünk a tollunkat, de hát tévednek szegénykék. A legtöbb srác indokolatlanul beképzelt, ha őszinték akarunk lenni :P

Most gondolj bele, hogy te mikor simogattad végig a makkod, miközben azt képzelted, hogy egy hetero barátodat kényezteted?! Ha nem vagy középiskolás, akkor a válasz valószínűleg két hétnél nagyobb időtartam lesz. Amúgy azt sosem értettem, hogy miért baj az, hogyha valaki a másik emlékképeire onanizál? Engem például nem zavarna, ha megtudnám, hogy valaki rám gondolt közben (persze azért az ésszerű keretek között, semmi pszichózis). Inkább gondoljon rám, minthogy mindenféle idióta filmekre vagy rajzolt dolgokra. Ez többek között azt is jelenti, hogy attraktív vagyok és büszke lehetek magamra, hogy más is észrevesz ilyen módon. :)

Ki volt nekem az az ismerősöm, akire legutóbb vertem? Nem tudom, olyan régen volt már. Talán az egyik (volt) meleg csoporttársam, de rá is csak azért, mert ki akartam vele próbálni gondolatban, de nem volt annyira jó, mint ahogy vártam. Remélem az életben azért a barátjával jobban csinálja ;) Ha szexben nem is, de táncban biztosan jó, ugyanis versenyekre jár...

1 komment

Címkék: Cikkek Sex Hetero

A bejegyzés trackback címe:

https://fege.blog.hu/api/trackback/id/tr745456819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave Semen 2013.08.30. 17:56:01

Velem is előfordult már, hogy egy-egy pillanatra elkalandoztam új arcok megismerése során (főleg, ha amúgy tetszik első ránézésre az illető). De persze ha további ismeretség során kiderül, hogy nem pálya nála az ilyesmi, semmi gond, akkor nem is gondolkodom ezen tovább. Azt hiszem kétszer volt olyan, hogy 'hmmm-érzés' kapott el, egyik esetben unokaöcsém egyik haverját csekkoltam így elsőre, a másik alkalommal pedig egy baráti pókerezésnél jött egy új arc, akinél megesett a 'megnézés', de mindkét esetben gyorsan 'átváltott' a dolog.

Más nevében nem tudok nyilatkozni, de az tuti, hogy az én baráti körömbe tartozó hímnemű egyedeknek velem kapcsolatban semmilyen félnivalójuk nincs, soha eszembe sem jutott, hogy bármelyikükkel kezdeni szeretnék (még arra a barátomra sem tudok így gondolni, akivel megbeszéltük és tudjuk is egymásról, hogy érdekelnek a fiúk is mindkettőnket). Fura, hogy ilyen esetekben mennyire meg tud változni a gondolkodásmód, de így is van ez jól.
Arról sincs infóm, hogy rólam fantáziálgatott-e már valaki, de ha igen, és jól esett, miért is ne? :)

Olyan sem fordult elő, hogy ismerősre gondolva verjem. Illetve igen, de vele meg pont ezért ismerkedtünk meg, úgyhogy az nem számít ide. :D
Legutóbb amikor nem csak úgy ábrándoztam, hanem konkrét illető(k)re gondoltam közben, az az említett két Horvátországban szemügyre vett búvárkodó srác volt - itthon (már meleg vízben:D) sikerült rendesen kiadni a felgyülemlett feszültséget. ;) De ez sem ér, mert őket meg nem ismerem... :)
süti beállítások módosítása