Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Creative Commons

Imádok agyalni dolgokon, még akkor is, ha hülyeségek sülnek ki belőle...


CC logo.png

Tömegközlekedj, ismerkedj!

2013.09.23. 11:00 :: Fege

Régebben minden könnyebb volt? Alig voltak olyanok, akik páncélmögé bújva különítették el magukat a többi utastól, főleg, ha a vonatozásra gondolunk. Azért akkor is előkerültek a könyvek, újságok, de ezek az idő csepegését gyorsító eszközök, mind-mind meghagyták a kapcsolatteremtés lehetőségét két ember között.

Bár pofátlanságnak számított, ha utastársadat zavartad könyvolvasás közben, de mégis sokan próbáltak ennek ellenére is szóbaelegyedni a másikkal. Viszont a háttérben megbúvó alapvető motiváció sokszor változott. Voltak, akik a társasmagány csendjét szerették volna megtörni, és voltak, akik egy új barátra próbáltak így szert tenni.

Manapság meg mi a helyzet? Az utazóközönség 80%-a zenét hallgat. Na, pufff! Így sem lehetetlen megszólítani a másikat, de sokkal jobban megnehezíti az első lépés megtételét. És, hogy miért írok erről? Azért, mert ez is egy lehetőség a hasonszőrüek felderítésére! Mekkora lenne már, ha vonaton ülve, a szemben ülő srácról kiderülne, hogy a vanilia fagyi helyett a csokisat szereti jobban? És ha még jól is néz ki?! :)

Jómagam utálok vonatozni, valahogy mindig is rettegtem a mozdonyoktól. Folyton attól félek, hogy a sínekre esek és halálra gázol egy vonat. Azt sem szerettem régebben, hogy a vagonok ajtaját csak +50 kg-os erőkifejtéssel lehetett csak kinyitni. Mára ez szerencsére kevesebbszer fordul elő, de még mindig szopóágra kerülhet az ember, egy-egy régebbi járaton. Vonat helyett sokkal inkább a busz! Hozzáállásomból adódik, hogy vonaton még nem sikerült homár kollégára akadnom, viszont buszozás közben minimum egyszer előfordult.

Ha lehetséges, akkor mindig a leghátsó ötös sort szoktam kiszemelni magamnak a gépjármű fedélzetén. Így történ az ominózus esetben is. Szépen csendben (és tök egyedül) ülök hátul, egyszer csak azt veszem észre hogy felszált egy faszi és egyenesen felém tart. Gondoltam úgysem fog mellém ülni, hiszen még előttem is sok szabad hely volt. Nem így történt, pontosan mellém ült. (Öt ülés volt, én az ablaktól számított második helyen ültem, mert a belső ülésre a kabátomat raktam. Magyarul ő a középső helyre ült. :) Ez kicsit zavart, mert simán máshová is ülhetett volna, aztán túltettem magam rajta. Majd feltűnt, hogy az a vadbarom elkezdett nézegetni. Mondogattam magamnak, hogy nyugi, biztos csak az ablakon nézeget kifelé (na, de miért nem a másik irányba?!). Néhány perccel később, már totál biztos voltam benne, hogy engem nézeget. Ne tudjátok meg mennyit szidkozódtam magamban, és milyen arcokat vágtam! Sikerült valamennyire elhárítani a muksó tirpákságát, de erre elkezdtett fészkelődni. Mondom most meg mi a fasz baja van? Ha előveszi a farkát, tuti lerúgom a fejét!

Megnyugodhat mindenki, nem a pöcsét fogdozta... Csak készült a leszálláshoz. Hál égnek, gondoltam. "Szálljál már le, szálljál már le" szólt a mantrám. Erre megfogja a térdemet és azon támaszkodik meg, hogy felálljon. Há' mondom, eszednél vagy, bazd meg?! Az amúgyis fájó térdemen kell a degenerált testedet felhúznod?

Hogy hogyan nézett ki a faszi nem tudom. Már nem emlékszem rá, biztos átlagos volt. Gondolom nem ilyen történetet vártatok, de fontos tudni, hogy hogyan NE ismerkedjük tömegközlekedés közben. Volt egy másik alkalom is, de ott nem voltam biztos az illető identitásában. Ő legalább normális volt. Megkért, hogy ha elalszik, akkor keltsem már fel, mert röcsögepuszta felsőn leszállna. Mondom oké, csak fogalmam sincs, hogy az hol van. Jót röhögtünk, majd kicsit még dumálgattunk. Aztán megpróbált relaxálni (aludni), de nem nagyon ment neki. Majd amikor felszabadult egy kettes hely előttünk, akkor át ült. Kár, pedig elviselhetően nézett ki a srác :)

Szóval, sokkal inkább így kellene ismerkedni. Megszólítani valami apró hülyeséggel a másikat, és beszélgetésbe elegyedni. Ha viszont látod a kiszemelt egyénen, hogy terhes neki a csevegés, akkor vedd a lapot és állj le! Nem a megfélemlítés a cél, sokkal inkább valami más! ;)

2 komment

Címkék: Ismerkedés Történet

A bejegyzés trackback címe:

https://fege.blog.hu/api/trackback/id/tr105464896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave Semen 2013.09.23. 20:14:18

Valóban igen érdekes események tudnak történni egy-egy tömegközlekedési eszközön...

Azért jó, hogy ez a faszi, aki 'rád támaszkodott', nem vitte tovább a történetet... Hát nem is tudom, én lehet, hogy féltem volna egy kicsit. :D Amúgy buszon én is mindig leghátra szoktam ülni, ha lehet. :)

Mostanában nem tömegközlekedem, de kivettem a részem én is annak idején. Kellemes beszélgetésektől a rettegésig volt aztán minden... :) Egyszer egy vonatozás alkalmával egy magát többszörös gyilkosnak mondó alkoholista elmebeteg állat talált meg, nem nagyon ellenkeztem, csak szépen beszélgettem vele az út végéig, nehogy megkéseljen...

Buszról viszont van egy kellemes emlékem. :)
Egyedül utaztam épp, beült mögém egy hasonszőrű srác, és elindított valami zenét. Akkoriban még nem voltak ennyire jól szigetelő agybadugós fülesek, így azért lehetett nagyjából érzékelni, mit is hallgatott. Az éppen egyik aktuális kedvenc albumomat sikerült választania, na mondom ilyen is ritkán fordul elő, nem egy rádióban is hallható muzsikáról volt szó ugyanis. Egy darabig nem is foglalkoztam a dologgal, aztán csak nem hagyott nyugodni, gondoltam biztos jó fej lehet, ha ugyanezt a zenét szereti. :) Hátrafordultam, jeleztem neki hogy vegye le egy pillanatra a fülest. Így is tett, elnézést kértem a zavarásért, és kérdeztem, hogy csak nem a Tenaglia Back To Basics okoz neki kellemes perceket épp? Dee basszus honnan tudtad? :) És innen aztán az jött, hogy átült mellém, és végigpofáztuk az utat az élet nagy kérdéseiről. :D

zold.fulu 2013.09.23. 20:14:23

Hehe. :D Korábban én is írtam hasonló élményemről. Bár nem találtam meg a blogomban, ezt most mindenki elhiszi nekem (a kitartóbbak megkeresik és szólnak nekem :P)

Én szemmel tartottam a srácot, gyanús volt, hogy az Erő sötét oldalán áll. Nem volt kifejezetten helyes, de átlagos és gondoltam kipróbálom magam. Általában az ajtóból nézek vissza, mélyen az illető szemébe, csak hogy neki egyértelmű legyen a szitu, ha addig nem volt az. Nos ez a gyerek konkrétan utánam szólt az ablakon, hogy mi a f*szt nézek ... :D

Errare humanum est. Az Erő másik oldalán állt... :D
süti beállítások módosítása