Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Creative Commons

Imádok agyalni dolgokon, még akkor is, ha hülyeségek sülnek ki belőle...


CC logo.png

Az első...

2013.07.30. 21:15 :: Fege

Nem, nem az első blogom, és annak első bejegyzése. Ennek ellenére egészen biztos vagyok abban, hogy rengeteg hibát fogsz találni, kedves olvasó!

Fege vagyok. Húszas éveim első felében járok. Kezdő meleg vagyok, bár azért már annyira még sem. Csak egyetlen egy homokos dolgot nem csináltam még életemben. Nem voltam másik sráccal, de rajta vagyok az ügyön. Ennek ellenére, azért jártasnak gondolom magam a témában, mert annyi, meg annyi meleg vagy bi srác írását, véleményét olvastam már, hogy egy életre elég pszichológiai táplálékot kaptam ezekből.

Azért kezdem el kiírni magamból a gondolataimat, mert abban reménykedem, hogy a hasonszőrű kollégáknak segítségére lesznek az új típusú irományaim. Hogy miért új típusú? Mert utálom a sablon szarságokat és ez valószínűleg az írásaimon is látszódni fog. Majd meglátjátok.

Buziság, farkak, a legérdekesebb meleg témák, és egyéb váratlan dolgok következnek. A klisés képeket, ígérem kerülni fogom, az egyedi ábrázolásmódra pedig törekedni fogok! Öveket becsatolni, kotont a faszra, INDULUNK!

2 komment

Címkék: Történet

A bejegyzés trackback címe:

https://fege.blog.hu/api/trackback/id/tr895421905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabien (törölt) 2013.08.15. 20:45:20

Üdv a blogtéren, kolléga úr! Sok sikert, sok új ismerőst kívánok! :)

Fege 2013.08.16. 21:28:22

@Fabien: Köszönöm szépen!
süti beállítások módosítása